Johanna Potter

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna Potter - 31 mars 2010 14:57

Pratat i telefon med Norea.Jättekul och jättespännande!Du får gärna ringa någon mer gång om du vill Norea:)Det var väl bara det jag skulle säga.....

Av Johanna Potter - 29 mars 2010 18:03

Och så var helgen slut  Helgerna går så fort!!!Men nu är det snart påsklov,Nice....Vi hade vikarie i skolan idag,hon hette Johanna  Hade Nationella prov(vi har det varje dag i ett tag nu) i svenska,skulle skriva fakta om några fåglar vi läst om....Och vi fick ju inte kolla i häftet så det blev lite svårt...Men det gick bra i alla fall.Tror jag,vet ju inte riktigt vad de förväntar sig.Hemma har jag suttit vid datan,läst nya KP och rensat bokhyllan.Nu står det inga böcker alls i den,ovantXD


Kram Johanna!!!

Av Johanna Potter - 27 mars 2010 08:33

Som sagt,Mattias(E.M.D-stjärnan) och Cecilia vann ju Lets Dancé!!!!!Grattis!!!!!!!



   Vinnarna!!!!  

Av Johanna Potter - 26 mars 2010 14:20

Idag fyller min klasskamrat Ella 10 år!!!!Grattis Ella  

Och idag är det ÄNTLIGEN fredag,superskönt!I skolan hade vi körträning eftersom vi har skolans egna körslag på torsdag!Tradition  Jag ska vara med i grön kör och vi ska sjunga "Luffarvisan".Det ska bli jätteroligt tycker jag!Vi övade på den cirka 125 gånger på raken(nästan i alla fall) och efteråt var man jättetrött,och så skulle man ha Glosförhör direkt efter det......Det gick i alla fall bra,jag fick 26 av 26 möjliga!!!!Fast jag inte pluggade nånting    


Kram på er!/Johanna

Av Johanna Potter - 24 mars 2010 16:44

Harb det mest inte hänt någonting.Rollat med Ollis i säkert en timma,inget annat särskilt.....Eller jo,jag fick låna "´Det blåser på månen" av Totte idag.KUl

Av Johanna Potter - 22 mars 2010 11:42

Gick hem från skolan för att jag har ont i magen,så jag kan lägga upp resten av bilderna nu.


  

Morfar,jag och Signe.


  

Får jag mat någon gång,mamma latmask?


  

Hur många år fyller Minna Signe?


  

Ja just det,5 år fyller Minna!


  

Isak


  

Världens sötaste femåring!


  

Minna häller saft


  

Dockskåpslek


  

Signe gillade ínte dockskåpet-men dockorna var kul!


  

Morfar och jag


  

Minna får höra saga av mormor


Signe vill också höra saga


   

Tårtan


Det var dem ja.....  

Av Johanna Potter - 21 mars 2010 20:02

Nu kommer bilderna!


  

Isak


  

Isak II


  

Isak....


   

Minna och Isak


   

Signe med minnas mikrofon och gitarr


    

Signe-snart i Melodifestivalen!  


Mer bilder imorrn,hinner inte nu...  

Av Johanna Potter - 21 mars 2010 15:17

Hejhej!Man fick inte ta egna bilder under pjäsen,men jag hittade några på google...


  

Kameleonten(Mari Götesdotter) och Fröken Öken(Ayla Kabaca) med sin avgasmaskin som ska förstöra regnskogen


  

Denna bild använde de till sina affischer


  

Banarne(Nassim Al fakir) och Trasan(Andreas Nilsson) ska ge Roger(Mari Götesdotter igen) mat.


Hinner inte mer nu,ska gå och byta om!

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards