Johanna Potter

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna Potter - 31 juli 2010 13:04

Länge sedan var det,men jag lägger ut dem nu.

Hon hade några på mig också,men hennes blogg är lösenordslåst och jag tror inte jag får ge ut lösenordet.(Ifall niville kolla,alltså)

Men,Lika bra att ni inte får.Jag ser ut som.....Något knäppt på alla.



Nu ska jag inte babbla längre,här kommer bilder:


   


  Studsmatta....


  7

Vattenspridare


Ni får bara tre nu.

Jag försökte och försökte ladda upp en film,O nej då,som om det skulle funkaXD Jag får försöka igen senare.


Skulle ju tydligen funka att lägga upp dem på youtube,så jag får se.


Kram på er:) 

Av Johanna Potter - 30 juli 2010 16:03

www.johannaslashorna.blogg.se


                            Den behöver fixas, men i alla fall.

  För er som inte förstår kommer jag skriva om böcker och boksaker där,

                                   Om allt annat här.


                                    Kram på er då  


Av Johanna Potter - 29 juli 2010 11:31

Ni är ruggiga på att hitta till min blogg.

Det tog ett bra tag innan jag kom på hur någon som jobbade på Skyttepaviljongen kommit hit innan jag kom på att jag gjort "reklam" för den på ett litet block som låg på bordet  


Japp Mikaela,Älskar cafeét  



"Olivia"-Öh,tack,men jag är inte så intresserad...


Nu blev jag väldigt nyfiken på om min blogg lyckats komma in på listan med dem 100 mest besökta bloggarna här på bloggplatsen.


Det ska jag kolla:)


Hejdå!



Av Johanna Potter - 28 juli 2010 11:54

Väntade på mig när jag loggade in idag.

Woo,det väntar man sig inte såhäri slutet av juli!

Tjihoo  


Tora:JAAAAAAA!Det ska vi verkligen    Har saknat dig!  Men jag har ny adress,ska kposta eller mejla.


Idag ska jag till mitt sommarställe,kommer hem i kväll  

Av Johanna Potter - 27 juli 2010 10:50

Ruggigt bra ju!


Isabelle och alla ni andra, jag försöker skriva så ofta jag kan.

Men det glöms liksom bort.


Igår så satt jag vid datorn,cyklade till biblioteket och lånade böcker,cyklade hem igen och satt vid datorn igen.


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra,det blir nog någon cykeltur,troligen.


I brist på bilder bjuder jag på en bild på min kamera jag hittade på google.


 

Den som undrar:Nikon L21,jag hittade min på Onoff,8 megapixlar,3.6 x Zoom(asså,jag fattar inte det där med zoomen,men det står så på den).



Av Johanna Potter - 23 juli 2010 21:03

Jag lever.Jag har bara svårt att hinna blogga just nu  

Min klubb på Kpwebben är jätteaktiv och jag måste hålla ordning där hela tiden(Pust,men det är kul!),vi håller på att städa ur huset,jag har precis varit på Liseberg med mera!


Om Liseberg kan jag bara säga att

 

Hanghai

 

 

 

och

 

Rabalder

 

 

 

helt klart var roligast!

 

 

Av Johanna Potter - 17 juli 2010 16:23

Ni är lite dåliga på att besöka bloggen just nu!

Jag ska inte klandra er,jag vet att många är på semester eller inte orkar sitta vid datorn.


Men jag har inte glömt bort att ni skulle få lite mera bilder nu,Nejdå!


    

Såhär snyggiga toaletter fanns det på flygplatsen Charles de Gaulle(Uttalas Tjall Dä Gåll)i Paris¨

 

    

KÖÖÖÖN och Eiffeltornet

(Det där var inte hela kön,den fick inte plats på bild  )

 

      

Jag på lite olika ställen vid/i Eiffeltornet

 

  

Ser ni var jag haft sandalerna?Bara Solbränd där jag inte haft dem  )

 

 

    

Mumsig frukost sista dagen...Croissanter(Kroasannger)och bakelser


Slut på bilder för denna gång!!!



 

Av Johanna Potter - 16 juli 2010 11:00

Äntligen,Ja ÄNTLIGEN kommer bilder till er!

Jag råkade visserligen göra så att alla bilder heta Film Studsmatta,men,Jaja.


Okej,Bröllopsbilder först!


  

Signe kollar bröllopsprogramet  


  

Matilda och Björn(Okänd med mikrofonen sjunger en låt som ligger på bloggen här,Inlägget heter En BRAAA låt)


      

    Efterrätter                                   Bruden                                          Utgång


   Grattis på Enmånadsbröllopsdagen+ 3 dagar,Björn och Matilda!!


SKARA SOMMARLAND(OBS:FÅ BILDER)

       Glass,Jag kramar maskoten Kottelina och en bergochdalbana jag åkte några miljoner gånger.


PS.Vill ni se minibilderna i större format,klicka på dem!

Ps 2.Mer bilder kommer,men det är väldigt många,så det blir inte alla på en gång.



Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards