Johanna Potter

Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Potter - 28 februari 2011 13:53

Fyller min blogg ett år! Grattisgrattis, bloggen^^

Lite coolt att jag har haft den i ett år nu!


Någon annan som också fyller år idag är Minna, som blir 6 år nu!

  

   

    

Grattis!  

 

Hoppas ni har det bra, det har jag!

 

Av Johanna Potter - 25 februari 2011 19:50

Japp:D


   Tidigt på morgonen, Nadja spelar Ds


   Mr Bean8D


   Nadja äter riskaka


   Sthlm


   Nadja..


        Det fanns en massa instrument att prova


     Till exempel kunde man spela instrument så att bara man själv hörde vad man spelade, om man hade hörlurar på sig


   Karin


     Här kunde man kolla på sina egna ljudvågor


En film(Varning: Sätt på Låg volym;D)

     Karin och Ylwa äter lunch


   Petra fotar


Efter lunch var det någon utställning om trummor

       

   Man kunde göra egen musik


En film på Elin som gör kullerbyttor när vi väntade på några gymnasieelever som skulle göra en spöksaga, och behövde en massa röster

_________________________________________________________________

Sedan skulle jag lägga ut en film på mitt rum, och Ja..Här kommer den:)


   Lång..:O


Nåja, nu ska jag packa.^^

Av Johanna Potter - 25 februari 2011 16:10

Idag var sista dagen i skolan för mig!

Vi fick semlor tll lunch, hihi. Sedan slutade vi 11.30 åxå, skööönt.

Jag följde med Nadja hem, vi lekte med Noa, tittade på tv, Handlade godis, tittade på film.

Det var roligt att handla godis, det har jag faktiskt aldrig gjort själv förut!

Jag och Nadja är egentligen rätt olika när det gäller att köpa saker, hon är mer 'köpaköpaköpa' medans jag tänker efter ordentligt. Fått efter mamma  


Imorrn åker jag till Funäsdalen för att åka skidor, kommer hem på onsdag eftermiddag. Jag kommer inte blogga nåt då så ni vet!


Nu ska jag bada, sedan kommer bilder och filmer^^

Av Johanna Potter - 24 februari 2011 17:13

Det var i alla fall väldigt roligt  

Sedan sov jag 11 timmar(20-07), så trött var jag.. :O

För er som missat, jag var med min klass på Musikmuséet i Stockholm, vi åkte 06.30 med buss, var i Stockholm 10.00 typ, Åkte därifrån 14.30, var hemma 17.30


Jag har mååååånga bilder^^

Ska ladda upp lite, måste rensa först bara..


Någon ville att jag skulle göra en film på mitt rum, och ja, visst kan jag göra det! Ska försöka göra ikväll.


Idag när mamma kom hem hade hon köpt en jacka och en skön fleecetröja/hood till mig, så det ska jag också lägga upp bilder på. Sen;)


Hejdå så länge!

Av Johanna Potter - 22 februari 2011 14:43

Det blev faktiskt väldigt bra!

      

Mycket saker jag har va?


Bilder på hur det blev:(Ni kan klicka på bilderna om ni vill se de i större format!)

          

Min dörr, glömde rotera   Mitt rum                         Skrivbordet

        

Skrivbordet igen              Bokhyllan                Sängen

        

Anslagstavlor                  Harry Potter!                   Sängbord

        

Förvaring:)                      Fönster...                       Garderober och byrå

  

Nu har vi kollat hela rummet! Om någon vill ha film åxå, kommentera!

Av Johanna Potter - 21 februari 2011 15:29

Du ville se bilder på mig och labradoren Tesla, här kommer de!

        

Så, nu får du lägga upp bilder på Elsa!


Av Johanna Potter - 20 februari 2011 11:48

   Hihi, nu ska jag lägga ut lite(eller mycket) bilder!


  

Mitt diplom jag fick när jag var med i Melodifestivalen!


    

Min obäddade säng i svartvitt och ena sidan av mitt skrivbord..


  

Fin? Jag har någon automatisk effekt som gör att jag alltid tar snea bilder när jag ska försöka fota mig själv, och då blir de lite konstiga om man roterar de..


  

Pappa och Joel kollar på Melodifestivalen


En dag var jag, pappa och Joel ute och åkte i Åsbobacken, en perfekt pulkabacke! Lång, stor, man kan åka långt..

  

Som synes^^


   

Joel smajlar


   

En bild från skolans skidutflykt


  

Joel i en inte allt för ovanlig position..


Lite bilder från min helg hemma hos mormor och morfar:

  

Årets julkort (Foto på ett foto,hehe)


  

Startbilden på mormor och morfars dator. De kommer aldrig glömma bort när jag fyller år! (Hehe nä, bilden är från Björn och Matildas bröllop)


  

Här kollas det på en mycket bra video, enligt mig i alla fall.. Ni kanske ser vilken video det är^^


  

En bild ur Morfars fotobok, Jag och Minna på kalas i Februari/Mars.. Minnas balettdräkt har jag haft som gympadress, hihi.


    

Björn och Mormor löser melodikryss


  

Flowers


  

Björn och Matilda tittar på någon video från Lugnet(Alltså..Det är typ en sportarena, simhall, naturområde och något mer, ligger i Falun iaf)


  

We cousins, sommaren 2008


  

Björn var ju inte helt obegåvad i tennis när han var tonåring..


  

Matilda och Björn


  

Jag testar Morfars träningsmaskin


    

På Spåret-Repris


  

Mormor lagar mat, och det var inte meeeeningeeeen att förminska bilden, hehe.


Har bilder från när jag, Nadja, Ylwa och Elin lekte också, men jag tror faktiskt inte jag orkar lägga ut fler bilder.

Bye!^^

Av Johanna Potter - 19 februari 2011 19:57

Igår så hade jag inte väärldens trevligaste morgon om man säger så  

Jag kom ganska tidigt till klassrummet, och när jag varit där ett tag säger någon "X står i det andra klassrummet och kräks!".. För er som inte vet, jag är livrädd för att få magsjuka. Det stank i alla fall ända dit in, och vi fick starta dagen själv tsm med alla från det andra klassrummet, eftersom Jeanette och Olle fick springa med pappershanddukar och skurhinkar..


Nåja, sedan gick dagen bra, jag klarade 6:ans tabell-provet och landskapsprovet. Efter skolan fick jag reda på att min operation blir uppskjuten nästan en vecka, hihi. Och sedan, när jag, mamma, pappa och Joel var och fikade så tog jag en våffla, och när den kom så sade de att den inte blev bra, så jag skulle få en till också-Som jag inte ens behövde betala för! Skyttepaviljongen är ett bra kafé  


Nåja, nu börjar Mello, så jag ska sticka. Bloggar mera imorgon, med bilder och så, Vi Hörs!

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards