Johanna Potter

Alla inlägg under april 2011

Av Johanna Potter - 30 april 2011 10:37

Jag har fått 360 kommentarer på min blogg sedan jag startade den!

Och ja, jag VET att såna där som Foki och Kissie har 900 kommentarer per inlägg eller något, men för mig är det rätt mýcket med 360 st på 14 månader!


Idag är det i alla fall lördag, Joel väckte mig 09.16(Pappa kollade på klockan).. Okej, godkänt  


Jag har ingen aning om vad vi ska göra under dagen, men på kvällen ska vi iaf fira Valborg, som typ alla andra  


Höhuum, Hejdå!

Av Johanna Potter - 29 april 2011 18:50

Hej! Nu är jag i Nyis, vi ska snart grilla hamburgare. Och jag har köpt en webcam, hejdå!

 
Av Johanna Potter - 28 april 2011 20:34

 

Tack Harry, jag håller med!7

För er som inte vet, jag heter Tufsi både på Kpw och Spela.se:)

Av Johanna Potter - 28 april 2011 19:53

Testar mobilblogga, kanske ska börja med det:-)

 
Av Johanna Potter - 28 april 2011 19:43

Jupp, rubrik..

Imorgon åker vi till Nyköping, nice.

Vi firar valborg där, hos farmor och farfar  


Hptrailern då.

Jo, jag såg på msn att de har lagt upp en trailer för Hp and the Deathly Hallows-Part 2! Yeaay!

Kolla HÄR!

Bra va? OMG vad jag längtar tills den släpps!


Hejdåis påis:P

Av Johanna Potter - 28 april 2011 10:44

Snodde de från Norea:)


Favoritplagg i garderoben just nu: Min ljusblåa tröja med coolt tryck

  Längd: 146 cm, efter en snabb och lite otydlig mätning på min mätbräda alldeles nyss..

Byxa eller kjol: Byxa

Mitt rum kan beskrivas som: Hyfsat städat

Mig själv med tre ord just nu: Förkyld, Glad, Något.

Jag ville bli när jag var liten: Doktor

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Vanligt, ganska glad.

Något jag absolut inte äter: Hmm.. Sushi.

Kläder just nu: Tröjan jag visade bild på nyss, jeans

Vad sa du senast: "Mm.."/"Okej"

Hur många kuddar sover du med: 2

Morgon eller nattmänniska: Inget av de..

Sparare eller slösare: Jag försöker vara en sparare, men jag är nog lite mer en slösa.. :S

Tror du på mirakel: Jadå

Tror du det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst tre, hihi, kanske fler

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig: Jepp..

Snarkar du: När jag är förkyld gör jag det, inte annars

Stjärntecken: Tvilling

Rädd för insekter: Inte så mycket

Äckligaste insekten: Mygga ewe De är onda..

Det här är jag bra på: Sjunga

Bästa bok: Alla Harry Pottrisar, och roliga böcker

Vad vill du jobba som: Barnintensivvårdssjuksköterska, Författare eller Artist(Jupp, alla är rätt svåra att bli, tyvär..)

Chips, morötter eller godis: Chips

Pizza eller hamburgare: Pizza

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Får väl se när jag blir vuxen..

Vilken hand h¨åller du gaffeln i: Höger

Gillar du att sjunga: Japp!

Anser du att du är stark: Inte så jättestark fysiskt kanske..

Kaffe, te eller inget: Inget

Smink: Använder endast på fest, ganska lite då också..

Vad använder du för skor just nu: Canvasskor

 

Favoritfärg på kläder: Svart, rött eller ljusblått




Av Johanna Potter - 27 april 2011 12:40

Jag gick upp tidigt imorse, ögonundersökning 09.

Först så droppade hon mig och jag fick kolla på en syntavla med former litegrann, sedan var det paus så jag och mamma handlade, jag fick en Ninja Star-glass  

Som inte var en glass, utan fyra små! Så jag har bara ätit en.


Sedan när vi var tillbaka kollade hon lite närsynthetssaker, sedan bedövningsdroppar som sved, kolla i apparat, mer droppar, mäta hornhinnan, fota synnerver.

Vi var klara kl. 11..


Jag fick en ny höstjacka igår och nya solglasögon idag, ska fota båda nu när kameran är återfunnen. (Och Ladda upp en del bilder.. )

 

Ni som har min FB har redan sett den.



Sedan bjuder jag på en bild jag hittade på Kpw, superfunny:


Av Johanna Potter - 25 april 2011 17:33

Nu har jag påsklov!

Det är varmt och skönt:)

Jag har varit ut till Källslätten två dagar i rad, mycket roligt:D

Idag var vi där med Linn med fam. 

Linn har en blogg men jag kan inte länka den eftersom den är lösenlåst..

Sedan följde jag med hem till de och hoppade studsmatta för första gången på året 

Så ja, nu vet jag inte vad jag ska göra, haha.


Hejdåh OwO 

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards