Johanna Potter

Alla inlägg under maj 2011

Av Johanna Potter - 31 maj 2011 18:26

Jag tömde kameran på lite bilder, den ska ju få plats med en massa England snart..  


  Min spargris! Kameran knasade,den är mycket rödare..


  

Jag ville alltid ha lockigt hår när jag var liten.. Men först nu, när jag har kort hår, har jag fått riktigt mycket lockar  


  Dumby! Och Harry!


  Idag. Men nu regnar det, blöö.


     Tog bilder på Tufsi för att jag inte hade nåt att göra..



Av Johanna Potter - 30 maj 2011 18:41

TACK till alla som kommenterar!

Det gör mig jätteglad, vet ni.

Tjatte, om du ska lägga dig i min resväska så får du betala bagaget.  


Länkar bara till Ollis åttonde blogg.


Av Johanna Potter - 30 maj 2011 15:15

  Denna bild är verkligen jättecool, måste jag säga!


Av Johanna Potter - 29 maj 2011 10:23

  Ollis, Tjatte, CC, Alla som gillar Harry Potter och läser detta. Ni blir avundsjuka på mig nu. 


Den 2a juni, 03.37 går ett tåg till Arlanda. På det tåget kommer jag, mamma och JJ sitta.

07.50 går ett flyg till Manchester. Vi kommer sitta där också.


Och vad ska vi göra i Manchester då? Jo, vi ska inte vara där hela tiden, för vi ska åka runt till flera ställen.

Men, vi ska besöka:

Okej, inte Rupert och Emma(Ron och Hermione), men det som finns bakom de=Durham Cathedral, där många Hp-scener spelats in.

Ni känner igen er!


Vi ska besöka det viktigaste som finns om man är HP-nörd:

Alnwick Castle, det vill säga Hogwarts självt.


JAG LÄNGTAR!!!

Bloggen kommer ha paus när vi är borta, 2 juni till 6 juni, men vänta er JÄTTEMÅNGA bilder när jag kommer hem!

Av Johanna Potter - 29 maj 2011 10:19

Dag 6, Tema grön:
   "Min" majblommeväska är grön..:P Fast nu har jag den ju inte längre.


Dag 7, en bild jag aldrig lagt upp:

  Svartvitt och Zooooooooom..


Av Johanna Potter - 27 maj 2011 17:59

    De här bilderna är egentligen från igår, men jag lade upp de för att jag tyckte de blev så fina.


  Haha



    Ylwa i sitt rum och med sin spargris.. Ni ska få se min sedan, jag glömde fota den  


  När vi började hoppa var det så blött att det blev fotavtryck efter våra fötter.. xD


      Elina x2 och Ylwa, Elina bor supernära Ylwa och Elin så vi frågade om hon ville hoppa med oss, och det ville hon  


  Haha, Ylwa gör kaninöron på mig... Elin fotar, Elina var nog bakom kameran eller något..



Av Johanna Potter - 27 maj 2011 17:36

  '

Första bilden jag lade upp på bloggen

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Skapa flashcards