Johanna Potter

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna Potter - 30 juni 2011 23:19

"OM VI DÖR FÖR DERAS SKULL SÅ DÖDAR JAG DIG HARRY!" (Ron är såå smart)

 
Av Johanna Potter - 29 juni 2011 15:46


  XD



  Den här råkade jag ställa in zoomen jättefel på! När man filmar kan man nämligen inte zooma ut och in med min kamera, man måste ställa in zoomen innan.. Blä..

Av Johanna Potter - 29 juni 2011 15:18

OLLIS FÅR SNO ALLA HON VILL TILL SIN BLOGG.


  Här hade vi badat!


    Clara x2


    En gurka som råkade ramla ner i vattnet och en jordgubbe


    Ser ut som hon gör karate, hon rockar bara rockring på armarna..


  XD Lite lika va?

Hittade ingen bild där Bella skrek.. :P   När man i solnedgången på en brygga sitter med fötterna i vattnet och läser HP

(Clara läste en älvbok, men jag och Ollis läste HP)


  Filmmys! Visste ni att hon som dubbar Hermione i HP3 också dubbar Jordgubbslisa? Hon passar mer som Jordgubbslisa..


    Ollis dyker x2


  Bad photo on me D:


  Denna bild har jag nu som bakgrundsbild på datan


Vi var på Lugnet också, snart kommer en film därifrån och en annan film :P




Av Johanna Potter - 28 juni 2011 18:08

Nelly.com har en tävling där man kan designa klänningar, det är väldigt kul!

Gå in där, länken till tävlingssajten finns på  förstasidan.

Scrolla ner lite, och om ni söker på Johanna Lindhe Hagdahl hittar ni alla mina, rösta på de vetja!


Sedan kan ni göra en egen:)


__________________________________________________________

Jag är hemma nu, men sladden är hos Pappa. I och för sig, jag har en dator med minneskortläsare, får se om jag ska ta den snart.. Är rätt trött och seg nu.

Av Johanna Potter - 27 juni 2011 11:22

  Grattis mamma  

Av Johanna Potter - 26 juni 2011 10:30

Längtar tills imorgon^^

 
Av Johanna Potter - 23 juni 2011 18:58

Har ju haft en paus från dagens bild ett tag, but now i´m start again  

Tog några bilder på mitt rum i förrgår, utan att ha städat eller fixat något..


        Tog inget kort på byrån.. Kanske bäst det för den är så överbelamrad av skräp så det är hemskt..   



Av Johanna Potter - 21 juni 2011 18:29

Jag vet inte vad jag ska skriva..


Men jag och Ollis har startat en hp-blogg!

www.twolittlepotters.bloggplatsen.se

Nu ska jag lägga upp Veckans HP-karaktär där  

Hihi, hejdå!


Tillägg: Jag har varit på bröllop idag också, men mamma glömde lägga ner min kamerasladd när den skulle till pappa, så jag kan inte ladda upp några bilder än.

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards