Johanna Potter

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Johanna Potter - 2 september 2011 15:12

Just nu är jag på sååå bra humör!


Anledningar:

1.Min kamera är lagad och ska hämtas ut på Expert på måndag!

2.Pappa har köpt en ny TV :D Nu skulle han köpa en liten dator också.. Elgigantens rea funkar visst på honom..

3.Jag ska beställa Ginnys stav nästa vecka!

4.Det är fredag!


Kort sagt, Johanna är på bra humör!

Tidigare månad - Senare månad

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards