Johanna Potter

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Okej..

Av Johanna Potter - 5 september 2011 15:54

Jag stannar kvar på denna blogg tills jag fixat utseende och så på den andra. Men ni kan lägga till www.iamjohannapotter.bloggplatsen.se i Favoriter/Feeds redan nu!


Ikväll kommer det upp en tävling här, om ni vill vinna tidningen jag var med i!

(Ett exemplar har jag utlovat till min lärare, vet inte hur många det finns än.. Måste kolla det)

 
 
Oliwia Weasley

Oliwia Weasley

5 september 2011 18:16

O! O! O! Jag! Vill! VINNA!!

http://littlewizard.bloggplatsen.se

Johanna Potter

5 september 2011 18:44

Om du inte vinner så kan jag ta med mitt exemplar och visa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Potter - 27 september 2011 20:41

Av Johanna Potter - 12 september 2011 14:25

www.iamjohannapotter.bloggplatsen.se www.iamjohannapotter.bloggplatsen.se www.iamjohannapotter.bloggplatsen.se   Häng med snälla! HIT ska ni alltså, så sluta vara här gå HIT istället!!!    ...

Av Johanna Potter - 9 september 2011 16:42

Izabelle, Josse och Curios, ni får varsitt exemplar av tidningen ^^ Maila eller kposta eran adress så jag kan skicka :P   ...

Av Johanna Potter - 5 september 2011 18:50


42 frågor om din bästis: 1. Vad heter hon?: Olivia 2. Hur gammal är hon?: 11 3. När träffades ni sist?: 16 juli 4. Vad har hon för hårfärg?: Blont 5. Brukar hon färga håret?: Nej, hon tonar det men hon ska färga 6. Vilka färger har hon ha...

Av Johanna Potter - 5 september 2011 18:46

Nu är det dags för en tävling, då!   Det finns två tidningar att tävla om, jag ska be mamma dra en kopia på sidorna så kan ni tävla om den också.   Ni tävlar såhär: Kommentera ditt namn(Curios du kan maila) Vänta tills den 9 september oc...

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Skapa flashcards