Johanna Potter

Alla inlägg under april 2010

Av Johanna Potter - 20 april 2010 14:50

    

Mina skor


Loftsängen





*trumvirvel*......................................

......................................

..................................................

.........................................

..................................................

.........................................

..................................................

.........................................

..................................................

.........................................

..................................................

.........................................

..................................................

........................................

..................................................

.........................................

..................................................

........................................

..................................................

.........................................

..................................................

.......................................

..................................................

......................................

..................................................

.......................................

..................................................

.......................................

..................................................

.........................................

..................................................

............................................







































































Tadaaa!

  

Ganska vanligt utseende.


  

Jag och Joel i loftsängen


  

Erkänn att du vill krypa ner!




Av Johanna Potter - 19 april 2010 18:57

Just nu håller mamma och pappa på a spika ihop min nya loftsäng!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jag längtar tills den är färdig  Jag ska sova iden inatt  


Kram Tufsi

Av Johanna Potter - 19 april 2010 16:02

Jag gick in på google igår och idag för att hitta lite bilder på mina favorithundraser.


Bichon Frisé


    

Cavalier King Charles Spaniel:

    

Kan inte lägga upp fler bilder just nu men visst är de söta?

Av Johanna Potter - 17 april 2010 17:00

Idag så har jag varit på loppis och på café.Klockan 13 var jag och mamma på loppis på Elsborgskyrkan.Det fungerar så att man åker dit och lämnar prylarna 09 på morgonen,sedan är det loppis 13-15 och så får man åka och hämta pengarna på kvällen.Men en hel del av pengarna går till ett barnsjukhus i Colombia,vilket är jättejättebra!!!Vi sålde en hel del grejer vi också tror jag.Jag hittade jättemycket bra på loppisen!Två t-shirts,en tröja,en hood,ett par byxor och en bok.Joel fick en film och 5 Kalle Anka Pockets,Mamma hittade ett par tavlor med engelska ord och söta bilder på.Jag kan visa de på bild sen,svårt att förklara hur de ser ut...Något annat jag ska visa på bild är också mina nya skor som jag fick igår.De är helt vita,det är nackdelen  Jag har aktat mig för lerpölar idag,men det kommer jag nog inte göra så länge till  .Efter att vi vart på loppis var vi till lägenheten en stund,och sedan var vi till ett jättemysigt café som heter Skyttepaviljongen!Ni måste bara åka dit om ni kommer till Falun någon gång!Det ligger vid Lugnet.Det var jättemysigt där,fast i VÄLDIGT gammeldags stil.Huset är faktiskt gjort av stockar.Man får jättegott fika där och de som jobbar där är jättetrevliga!


Kram Johanna!

Av Johanna Potter - 15 april 2010 16:42

Men innan jag berättar om det vill jag ställa/svara på ett par frågor.På inlägget Nya lägenheten har jag fått två kommentarer,från "Fröken Svår" och "Nån".Hur har ni kommit hit egentligen,genom Kpw elr?Eller har ni sett mig inloggad på bloggplatsen?Och så skulle jag svara på Nåns fråga:Jag är 9 år och 10 månader(snart iaf).


Jag har varit till tandläkaren idag och tagit ut min tand som varit lös jättelänge nu  Det var inte skönt...Men sugen var värst!




Av Johanna Potter - 14 april 2010 18:17

  

Joels rum


  

Mitt rum!


  

Byrån

Av Johanna Potter - 14 april 2010 18:09

Nu kommer de bilderna:)


  

Hallen


  

Lilla toan:)


  

Andra hallen


  

Köket


  

Stora toan


  

Badkar


  

Arbetshörnan(Vi ska ha en data där sen)


  

Nähäpp bilden på vardagsrummet kom inte med.Men i det här hörnet sover mamma.


Av Johanna Potter - 14 april 2010 18:03

Så har jag ju såklart varit i skolan.Första lektionen hade vi Engelska.Vi hade gjort pappershus med trädgårdar till och så skulle man beskriva sitt hus för varandra i en grupp.Jag kom med Nadja,Ylwa,Karin och Axel G.Man skulle typ välja ut ett hus och så skulle man beskriva det och de andra fick gissa.Man skulle beskriva på Engelska såklart.Sedan var det rast.Jag var med Nadja,Ylwa och Karin och hoppade twist.Efter ett tag ville Agnes o Alva(Från F-2) vara med och det fick dem.Sedan var det arbetspass och lunch.Fiskpinnar....På lunchrasten fortsatte vi hoppa twist men då var Jan och Tilde E med också.Elin var också med ett tag.På slutet så lekte vi häst istället och det gjorde vi på fritis också.När vi kom in så hade vi Nationella Prov Matte,tyst läsning och sedan klassråd.


Kram!

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards