Johanna Potter

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Potter - 31 december 2010 15:50

Hittade ett fint kollage på Kpwebben med bilder på hur Harry, Ron, Hermione, Neville och Malfoy ser ut årkurs 1-6.


  

Snygg va? Det tyckte jag iaf!

Av Johanna Potter - 31 december 2010 12:02

  Idag är det visst nyårsafton, kul  

Vi skulle egentligen firat med några kompisar men firar ensamma ist, på grund av att Joel har varit sjuk..(Han är frisk nu)

Vi ska träffa de på söndag i stället.


Det känns väldigt konstigt att 2010 REDAN är slut, det gick snabbt!! Och om 12 timmar är det 2011..


Bra saker som hänt i år:

  • Jag har träffat Ollis hela 4 gånger  
  • Jag har fyllt 10 år, alltså tvåsiffrigt för första gången i mitt liv, cooooolt!
  • Jag har börjat fyran. superkul!
  • Jag har sjungit solo för 800 personer
  • Jag har fått en ny mobil och faktiskt två nya kameror, den första nya som jag fick i Maj gick ju sönder..

Året kunde ju fått ett bättre slut, men när jag tänker efter har detta år varit ett av de bästa i mitt liv


Vad som jag vet ska hända nästa år:

  • Jag ska fylla 11 år
  • Jag ska börja femman
  • Och det bästa av allt som vi bokade biljetter till igår(I SISTA sekunden!!); JAG SKA ÅKA TILL MANCHESTER!!!!!

Jag ska till exempel kolla på katedralkyrkan där de spelat in väldigt många av Hogwartsscenerna(Dock inte Stora Salen, den är inspelad någon annanstans), ska bli så kul!!


Längtaaaaar tills den 2 juni!!!


Hejdå på er nu, för sista gången 2010!


PS; Vad mitt nyårslöfte ska bli? Att sjunga mera  

..

Av Johanna Potter - 30 december 2010 14:38

Joel verkar åtminstone vara frisk nu, han har ätit flera smörgåsrån och en portion ris. Och Keijo(En datatekniker) kom och hämtade min EGNA data idag, han ska fixa så att Internet funkar på den, vilket det inte gör just nu.


Annars var det bara det jag skulle skriva, eller jo just det, mamma har köpt en supersnygg tröja till mig, ska visa bild sedan  


Hejdå!

Av Johanna Potter - 29 december 2010 17:57

Nu är jag i alla fall hemma igen, det är bra. Vad som är dåligt är att Joel är magsjuk(Han kräktes en gång i bilen vid 12-tiden och så kräktes han i trappen hemma för en timme sedan ungefär). Och det betyder att jag;

 1.Måste gå runt och vara superrädd för att bli smittad och hålla mig på långt håll från honom

2.Ställa in träffen med Olivia, vilket verkligen suger!! Att det alltid ska komma sjukdomar i vägen när vi ska träffas!!

3. Måste vara på mitt rum typ hela dygnet förutom när jag behöver gå på toa


Jippie eller något.


Hur som helst, nu ska vi prata om något trevligare.

Jag har fått fyra böcker av farmor och farfar och mina kusiner, så nu har jag att läsa i alla fall. Sedan fick jag lite annat också, en Hello Kitty-pusselboll och en Top Stars-målarbok.


Nu har jag inget mer att skriva, Hejdå!

Av Johanna Potter - 25 december 2010 20:23

Imorgon klockan 08 så åker jag till Nyköping, och kommer inte hem förräns den 29:onde. Jag kommer inte hinna blogga så mycket då, och därför ansöker jag om ett kort jullov. OK?  


Kram på er!

Jul
Av Johanna Potter - 25 december 2010 10:49

Japp, nu kommer det bilder  

 Detta fick jag i julklapp:

Dagbok med penna som skriver osynligt och sedan lyser man med en lampa på det så syns det

Mobilen

Det fick jag på morgonen, på kvällen fick jag:

Kläder(Tunika, Tröja, Kofta)

Fina örhängen

Underkläder(Inte så kul kanske..)

Två böcker

Film

Singstar Svenska Hits


Sedan ska jag fira jul en gång till imorgon, hos farmor och farfar  

Så julklapparna är inte slut än..


Nu får ni bilder:

  

Mitt julstädade rum hos mamma, denna bild är tagen kvällen innan julafton dock..


   

Joel på julaftonsmorgonen med en efterlängtad julklapp-Nintendo DS..


   

Min mobil(Här hade vi dock inte startat den än..)


   

Min julaftonsklänning, fast den är rödare, den ser lite rosa ut på bilden..  Fin är den i alla fall och jag gillar den verkligen!


  

Minna


  

Again..


  

Signe vid det förlängda matbordet(Sådär bild egentligen, men hon sitter A-L-D-R-I-G still  )


  

Prinsessan Minna i sin krona


  

Sen blev det fika och efter det Kalle Anka, som alla barn tröttnade på efter en kvart.. (Dålig bild, men det var rätt mörkt där inne..)


  

Sen ringde Björn(Min morbror) och hälsade God jul. Minna(Som bytt om till tomtenisse) pratade med honom..


  

Mormor med.


  

Isak och Joel spelade Wii,i bakgrunden Signe som pysslar med något..


  

Minna vid julkrabban, jag var  inte den enda som lekte fotograf..


Minna tänder ljus(Det var mörkt..)


   

Det var värst vad alla måste varit snälla i år!


   

Minna fick bland annat en Barbie som man kunde färga håret på..


Isac fick en Bayblade(Stavning?)-Arena...


   

Och Signe fick ett stövelhus  


   

Popstjärnan Minna(Ni vet väl hon som var med i Idol?) med sin nya mikrofon och tiara


Nu har jag inga fler bilder, bara på mobilen..


     

Bilder · Jul
Av Johanna Potter - 24 december 2010 12:07

Ja, idag måste man ju säga:

GOD JUL PÅ ER!!!!!

 

 

Hoppas ni har haft en underbar julafton hittils, vilket jag haft, på grund av den bästa julklapp någonsin: Samsung S5230 Soft Pink  

Har tagit bilder på den, men om någon inte kan vänta och vill se hur den ser ut så är det bara att bildgoogla  

 

God jul ännu en gång!

Jul
Av Johanna Potter - 23 december 2010 11:47

Ska ringa mig 13, vi kanske ska göra något idag eftersom hon är i Borlänge    


Tills dess så ska jag ha tråkigt. GÄÄÄÄÄSP.


  

Åhh, det var så kul att vara på Framtidsmuseetmed Olivia..

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards