Johanna Potter

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna Potter - 8 maj 2010 12:48

Vad bra ni är på att vara inloggade på bloggen!Men kommentera också!Det var jättekul på discot igår,vi hade sångtävling fast jag vann inte,Jag var hemma vid fem över nio ungefär.Imorse så låg jag och läste Harry Potter hur länge som helst,jag läste slutet av femman,och det är ju ganska spännande.Jag vet inte varför,men jag tycker det är så fint det där att det lika gärna kunde vara Neville Longbottom som fick ärret...


Imorn ungefär,kan ni nog gå in på soderbaumska.se,jag skulle nog tro att bilderna från discot är uppladdade då.


  

Av Johanna Potter - 7 maj 2010 14:40

SKOLDISCOO!!!!!!!Men jag kommer till det sen.


Första lektionen var det...(skärp dig,Johanna!)Just det,Skoldagbok.Jag skrev 7 meningar!Sedan var det rast,jag och Tilde E gick runt och pratade.Sedan hade vi Lotta som vikarierade,vi fick titta på en film om potatis.Det låter kanske inte så spännande,men det var faktiskt kul.Sedan fick vi göra ett luktexperiment innan  det var lunch.Det var tacopytt,jättegott!På lunchrasten höll jag och Tilde på och gungade och åkte linbana.Sedan var det Engelska,vi spelade ett spel.Jag spelade med Tilde.På vägen hem gick jag och pratade med Alice.


Skoldiscot ja!Ikväll kl.18.30-21.30 är det skoldisco för klass 3-5 i min skola,jag ska gå med Ylwa.Vi har bestämt att jag kommer till henne ca.17.50 så vi kan fixa oss tillsammans.Ska bli jättekul att gå på disco!!!


Kram Johanna



Av Johanna Potter - 6 maj 2010 15:14

Idag är det ju torsdag,så nu ska ni få svar på era frågor!


Natha00:

Hej!
Det är Natha00 från kpwebben.Jag undrar om du vet en bra bloggplats??Jag vill ha en ricktigt bra:)Tack i för hand!!
//Natha00

 Svar:Bloggplatsen är bra,men då måste man hålla reda på en kod att ha som lösenord.Jag rekommenderar nog blogg.se eller blogspot.com,eller kanske Wordpress?


Kristina:

Hej fina tjejen! Jag undrar vad det var du tyckte var det bästa med Valborgsmässoaftonen? Var det att få ta fram din cylek och känna hur härligt det är att cykla igen?


Svar:Jag tror det  


Zaida:

vilket är ditt favoritplagg?


Svar:Jeans eller Klänning


Rebecka:

Vad tycker du om bloggen http://klackarnaitaket.blogg.se som var på Blogawards i höstas?


Hörrududu,det är inte precis såna frågor jag vill ha!Förmodligen att den är fånig,jag vet inte...



Kram Johanna


Av Johanna Potter - 5 maj 2010 15:01

Hej bloggen!

Vet ni,om tre veckor har min klass föreställning,och då ska jag,helt själv sjunga Molly Sandéns verision på Hallelujah!Om ni vill höra den så finns den här:

http://www.youtube.com/watch?v=3qI9Uq3PHIg


Jag kan tyvärr inte fixa fram någon film där jag sjunger den än så länge.


__________________________________________________


_____


Idag så hade vi matte först.Vi hade matte på tid,det gick ganska bra tycker jag.Sedan fick man räkna i matteboken.Efter det var det rast,sedan arbetspass.Vi pratade om Jordens Skapelse.Sen blev det lunch-Fiskpinnar med spenatfyllning  Inte så gott...På lunchrasten var rastaktiviteten att gå på ett ganska stadigt band.Jag klarade en liten bit iaf...Sedan hade vi högläsning och Engelska...På engelskan så fick vi fortsätta med vår stad,nu fixade vi gator.Jag kom på "William Shakespeare Street".Efter det var det fritis.


Vi ses imorrn!!!

Av Johanna Potter - 4 maj 2010 19:06

36 besökare på fyra dagar!OWAOW!!!!!

Av Johanna Potter - 3 maj 2010 14:31

Försökte lägga upp bilderna vid 19-tiden igår,men då hade bloggplatsen fått nått fel för jag kom inte in hur mycket jag än försökte  


Men nu kommer iaf AnnaBergendahl-bilderna!


   


     

Tog fler bilder,men lägger bara upp de här....En bild på systrarna kanin oxå:)


  

Kram 

  

Av Johanna Potter - 2 maj 2010 09:18

Idag ska jag se henne uppträda på Kupolen.Håll tummarna för att kameran inte pajar!

Av Johanna Potter - 1 maj 2010 14:32

Jag heter Elina. Jag går på Montessoriskolan i Falun. Jag är 8 år och fyller 9 i augusti.



Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards