Johanna Potter

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Potter - 9 oktober 2010 12:18

Hejjzan  

Idag är det lördag!

Jag ska först på loppis och sedan på lördagsmys på Annagården.

Det ska bli roligt!

Eh, Hejdå!

Av Johanna Potter - 6 oktober 2010 15:56


Från Eclipse, Twilightserien:


Edward: "Du, Jacob. Om inte vi hade varit naturliga fiender och du försökt ta ifrån mig det enda jag älskar, så kanske jag skulle ha tyckt om dig."
Jacob: "Om inte du hade varit en blodsugande igel som planerade att suga livet ur flickan jag älskar... Så nej. Inte ens då."


Haha:P

Dagarna flyter på som sjutton, verkar det som...

Redan Onsdag...

Det har varit en helt Oki dag.



Den har sett ut såhär:

Först så vaknade jag, HahaXD, Jag åt frukost, klädde på mig och borstade tänderna och håret. Sedan åkte jag till skolan, enligt klockan i bilen åkte vi iväg från parkeringen 8:04. Först så var jag, mamma och Joel uppe i aulan och kollade på fyrans grafiska bilder som nu har blivit utställda. Vi var i Dalademokraten idag, Har varit med litegrann på TV, Ska vara med i Falukuriren och sist men INTE minst:På Konstnatten den 22 januari 2011, och på biblioteket samma dag! Sedan började skoldagen, Vi hade först Tema, Rast, Matte, Lunch, Lunchrast, Musik, Engelska, Rast och sist Svenska. Vi slutade 14.30 idag. Imorgon ska vi ha utedag och åka till Naturskolan. När jag kom hem hade Kp kommit, Yippie! Dock var det strömavbrott, så helt plötsligt kom några gubbar in för att fixa det, vilket dem även gjorde. Sedan satte jag mig vid datorn.




Ehe, Hejdå för idag!

Av Johanna Potter - 2 oktober 2010 17:50

Ni som bor i Dalarna och har Falu-Kuriren, hämta eran Pralin och läs sida 16-19.

Jag tjänade 300 kr på att åka till Paris och när jag kommit hem skriva lite tips och en språkguide(Resten fixade mamma)  


Jag antar att nästan alla har hört den här?

Någon klistrade fast den i mitt huvud och nu kan jag inte få loss den...




Jag blir galen snart.....



Idag har jag varit på loppis, köpte:

Läppglans(Ja, det var nytt, lovar) 

Bok Sagan om Sune (Har en del andra Sune, men inte den)   

Film New Moon  


Oki, slut för idag!

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards