Johanna Potter

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Johanna Potter - 16 januari 2011 19:58

Nu har jag varit lite duktig och orkat ladda upp lite foton!


  

Yeeeey!¨


  

Hihi c: 


       

Här om dagen tyckte mamma jag skulle ha på mig örhängena jag fick av moster i julklapp,så jag passade på att fota av dem.


   

Jag dekorerade min mobil med klistermärket jag fick hos ögonläkaren i torsdags, snyggt va?


  

Ett av mina hårspännen, det andra ser likadant ut. Jag fick bara puckade bilder när jag hade på mig det, att fota mig själv är inte min allra bästa egenskap.


                              

Några örhängen jag fick med en tidning, fina va?


Foton på sakerna jag köpte på stan(Ni kan klicka på de så blir de större)

            


Och så en anledning till varför jag inte gillar vintern;

Minus 20 grader. Kan det inte bli  vår snart?(Fast idag var det faktiskt nästan 4 grader. Det gillar jag:D)


 Ok,lite klättringsbilder då.

  

Joppe


    

Han var faktiskt riktigt duktig, och högre kom han!


Jag då, jag klarade hela väggen, 10 meter!

      

Vissa är suddiga, men jag kom faktiskt hela vägen upp, det var jättecoolt och mitt hjärta bankade superfort!!


  

Sedan fick jag bouldra med JJ, fast det gillade jag inte så mycket, jag känner mig så osäker utan rep..

:D

Av Johanna Potter - 16 januari 2011 19:39

Hej på er!

Idag har jag varit och klättrat, jag klarade hela väggen, alltså 10 meter!!

Applåder, tack  


Bildbevis kommer, jag ska ladda upp lite straxelistrax...

Så länge får ni en gammal video från min gamla kamera där jag sjunger Hallelujah.


  Videon är inspelad i september 2010 tror jag, hehe. Ursäkta att jag sjunger tyst lite här och att den är lite raspig, min filmfunktion är inte perfekt, hehe.(Det har iofs inget med min sångröst att göra)

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards