Johanna Potter

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Johanna Potter - 14 februari 2011 15:52

Jag skulle egentligen kunna skriva det här i förra inlägget, men då vägrade idiotiska Bloggplatsen byta tillbaka till den vanliga stilen. Jag hatar när Bloggplatsen ska krångla på det viset!!!


När jag kom till skolan imorse låg det en lapp på min plats, och på alla andra tjejers platser också. På min lapp stod det " I Love You", På Nadjas "Du är min sockergris", På Ylwas "Jag skulle kunna krama dig i Evigheter" och så.

På första rasten byggde jag, Tove och Elin en koja i en stor snöhög, det var roligt. På lunchrasten var Clara och Nadja också med, men när vi kommit jättelångt på kojan så gick några idiotiska skitungar från F-2 rakt i den och förstörde den helt! Så ja, Oj Vad glada vi blev, liksom.

Nåja, det var roligt så länge det varade och vi ska bygga en ny imorgon  


Sedan när jag kom hem och loggade in på Kpw hade det varit en Alla Hjärtans Dag-dikt-tävling, och jag blev väldigt förvånad när jag såg att en av de vinnande dikterna var skriven TILL MIG!! Tack Curios, den var suuuperfin!


Nu har jag inget mer att skriva, hihi. Så...Goodbye!

Av Johanna Potter - 14 februari 2011 15:45

Idag är det ju Alla Hjärtans Dag, kul:D


Glad Alla Hjärtans dag

 

 

på er!!!!

 

 

          

 

 

 

 

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards