Johanna Potter

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Johanna Potter - 17 juni 2011 18:03

Med ganska många mellanrum, att få tag på Ollis.

Jag är så hiiiimla duktig, hahah  


Freaky smiley.. Den verkar övertrött!   

Jaja, nu har JJ kommit    Och vi ska ha mitt sista fredagsmys som 10-åring!


Idag har jag haft rätt tråkigt, men jag har kollat på Sommarlov, suttit vid datorn, försökt ringa Ollis med dåligt resultat, varit på husvisning med mamma, försökt ringa Ollis med dåligt resultat, blivit uppringd av Ollis. Och jag lovar att jag inte försöker vara taskig mot Ollis om ni är dåliga på att tolka saker.


En nice låt:

This is real, This is me, im exactly where i´m supposed to be, now..


Den är så bra!   


Av Johanna Potter - 17 juni 2011 11:24

  Hmmhmm.

Hade precis fått min nya kamera här :D


Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards