Johanna Potter

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Johanna Potter - 1 mars 2010 11:15

 Jajustdetja,var med på Talang I klassen igår  .Jag sjöng och dansade...Skulle lägga upp Yotubeklippet på den sång jag sjöng,vänta lite bara.........


Jag hittade inte hur det funka,ska försöka med länk.....


http://www.youtube.com/watch?v=KkNfzTi874M



Av Johanna Potter - 1 mars 2010 11:00

Ni hörde på rubriken  ......Jajamensan,jag har sportlov idag!Mamma är på stan för att hon har råkat på något vis låsa sin mobil,och nu så får hon inte upp den igen   .Knasmamma......Den här bloggen är väldigt bra tycker jag,på grund av de tusen smilysarna(och lite mera)....Jag är en riktig smilymänniska  .Det finns så många roliga smilys!Och söta med,jag älskar de där med rosetterna!Joel sitter vid datan där uppe,några ljud då och då påminner om det.Och jag har suttit här sedan 9-tiden på morgonen.....Vaknade redan 05.28(Jag har en digital väckarklocka på mitt sängbord),då gick jag bara på toa och sedan somnade jag om igen.Nästa gång jag vaknade var 07.09,då låg jag kvar i sängen en stund och gick sedan och satte mig i soffan i tv-rummet.Mamma kom efter ett tag och satte på TVn eftersom jag hade mysit in mig i täcket såpass skönt att jag inte ville flytta på mig....Nu kom mamma hem,hon hade köpt sportlovspresenter till oss!Då får jag väl kolla vad det är får något då....  .




Det var två böcker!Helt rätt present till mig och Joel,vi är boktokiga.

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards