Johanna Potter

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Johanna Potter - 18 mars 2010 16:44

Detta har jag en anledning till att säga.På lunchrasten startade några grabbar ett slagsmål,som slutade i att XXX ströp XXX.Inte så kul....XXX spydde blod och vad jag vet så fick han i alla fall gå till skolsyster.Blodet är borttorkat nu(fast många har kollat extra noga),men det var väldigt hemskt!Tack och lov att jag inte var där,fick bara höra det av min snälla lärare Totte,så slapp jag så det.Men vi ska inte prata mer om det nu....

 

Och det är ingen fara med XXX om ni undrar,men han går väl inte till skolan imorgon antar jag.

 

Jag fick vara ute hela förmiddagen,anledningar:
1.Utegympa

2.Rast

3.Utematte

 

och sedan lunch innan det blev rast igen.Typiskt att det bara är torsdag idag,jag vill att det ska bli fredag!

 

http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4

 

Om ni inte har något att göra och gillar Harry Potter!

 

Kram på er/Johanna

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards