Johanna Potter

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Potter - 28 juni 2010 12:35

Ja,ni hörde!

 

 

 

Är det inte skandal att maskrosor blir kallat ogräs?Jättemånga folk rensar bort det ur sina rabatter!Hemskt ju!Maskrosblad är ju mumselimums-mums och blommorna är jättefina!Nej usch för sådana som tycker att maskrosor är ogräs!Eller hur,för visst är de TASKIGA MOT ALLA KANINER!Buhu.

 

/Tufsi

 

PS.Säger inte att det är något fel på dem som gör det,men det är synd!

Av Johanna Potter - 28 juni 2010 12:31

Japp,snart åker jag till PAR(AD)IS!Det ska bli jättekul, men eftersom det ligger i Frankrike så kommer jag tyvärr inte kunna blogga  


Men 2 eller 3 juli så är jag hemma igen,DÅ ska jag minsann blogga.


NU ska Tufsibusan blogga:)

Av Johanna Potter - 26 juni 2010 21:14

Nu blir ni trötta på youtubeklipp...

Men jag kan lova,att i nästa eller nästnästa inlägg får ni bilder=)




Av Johanna Potter - 25 juni 2010 11:19

Smaskens med jordgubbar

Otroligt fint väder ändå

Mygg finns det alldeles för mycket av!

Mycket bad(förhoppningsvis)

Alltid min födelsedag 19 juni

Roligt!


SOMMAR  


Och nu är det midsommar också:)


Jag ska bara åka ut till Rog...Överraskande?

Men det blir nog trevligt där,med mormor och morfar,och kanske kusinerna.




Av Johanna Potter - 23 juni 2010 11:53

Ja jag är hemma nu:)


Har så mycket jag vill skriva....

Börjar med mina flödelsedagspresenter.

Jag har en MASSA kort oxå,men laddauppsladden är hos mamma.


Jag fick:

Baddräkt,Bok Campingmysteriet,Korsordsbok,PARISRESA-Mamma

Fotoalbum,Rosaochblå-rutig klänning,Svart HelloKitty-tshirt,Jeansshorts,Jeansleggings-Pappa

Egengjort halsband och armband-Mina kusiner Carl o Valter

Bok Robots chans-Faster Anna och Magnus

Rosa resväska,Bok som jag inte kommer ihåg vad den heter,Handduk,Fotoram-Mormor o Morfar

Lisebergsresa-Mormor,Björn o Matilda

Örhängen,Halsband-Moster,Per,Isak Minna o Signe


__________________________________________________
_______

Jojo. Vad skulle jag ta nu.

Äh.

Jag har glömt bort.

Eller nu kom jag på.

Tror jag.

Hoppas det var det.

För annars har jag glömt bort det.

Men får jag skriva det då?

Jag tror jag får det.

Är det onödigt?

Äsch.

Jag struntar i det.

_______________________________________


Jag har varit på Skara Sommarland!

Hihi.

Gruvtåget och Slänggungan var bäst,ingen protest!

Jag åkte faktiskt Tranan oxå:)




Hejdå Nudå!

Jag
Av Johanna Potter - 17 juni 2010 18:14

 
 4
Ursäkta siffrorna,de ville inte bort:(7
  
 0

Inlägg:97

Bilder:194

Kommentarer:107

Omröstningar:2

Gästboksinlägg:0


Inte dåligt!


Nu vet jag inte om jag kommer kunna blogga på ett tag,ska nämligen ut på lite äventyr:)


Men ni får gärna säga grattis i kommentarsfältet den 19 juni,d¨blir jag glad


          VI HÖRS!          

 

 

  


Jag · Sommar
Av Johanna Potter - 14 juni 2010 17:47

Jupp:)


Jag har varit på fritids idag. När jag kom så var jag i Sunnan ett tag,Johannes i fyran och Elias G var också där. Jag ritade och läste två bamsetidningar. Sedan gick jag till Älgen och Hajens klassrum(de sitter typ ihop) och ritade.Sedan var det rast,jag lekte med Alice.Mina byxor blev väldigt smutsiga då.Jag tog av mig dem(jag hade kjol) och så åt jag lunch.Sedan fick jag gå hem och hämta nya byxor för att det blev så kallt,och sedan var vi ute lite till.Jag kollade mest när Kristoffer och David spelade Vändtia och Finns i Sjön med Alice,Paula och Hanna Maia.Sedan gick vi in och jag pysslade lite med papper.Sedan var det mellis och sedan gick jag hem!


På fredag åker vi till Småland,på Lördag FYLLER JAG ÅR!!!

Jag · Skolan

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards