Johanna Potter

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Johanna Potter - 8 juni 2010 16:59

  

Alva o Elsa(2 år yngre än mej)


  

Claaaraa!


  

Nadja


Jag och Clara gick hem till henne och hoppade studsmatta.Jag kan lägga ut EN bild, men alla bilder blev helt muppo egentligen:)


  

De andra får ni inte se:)



På torsdagen tog jag inga bilder,på fredagen var jag på fest hos mammas arbetkompisar(klart att mamma var med,och Joel).De hade två flickor som hette Unn och Agnes.Unn var 11,vet inte hur gammal Agnes var men kanske 6-8 verkade det som,om man kollade i hennes rum.De hade en JÄTTESÖT liten hund som hette Krille.


  

Jag sa ju det, att han var jättesöt  


  

Filippa



Sedan gick vi till mina kusiner som bor jättenära, Isak har byggt en egen linbana med hjälp av sin pappa(Jodå,den funkar,även för en nästan-10åring)som Filippa Ä-L-S-K-A-D-E


  

Efter detta kort och en film  fick den slut på batteri...


Men när jag skulle till I,M och S och sova över där med mamma och Joel så hade jag bytt:)


  

Minna i badkläder,redo för vattenspridare


  

Signe är väl för söt<3


  

Ska du inte göra något annat än att ta kort,Johanna?   Jag vill ta kort på dig!


Okaj då....

  

Nu ropar pappa om middag,men det kommer ett inlägg till sedan med de bilder som är kvar.

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards