Johanna Potter

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Johanna Potter - 5 maj 2011 18:23

Heeej  

Nu ska jag skriva ett långt inlägg, jag ska åtminstone försöka.


Idag så hade vi först Tema, vi skriver om en Sverigeresa, vi ska typ låtsas att vi besöker fem ställen i Sverige, skriva en berättelse om resan och rita ett vykort från varje ställe. Men jag missade 2/3 av lektionen, eftersom jag var på elevråd. Jag funderar faktiskt på att säga upp mig snart från elevrådet.. Det är mest jobbigt att behöva avbryta arbetet och gå dit hela tiden   


Nåja, sen var det rast. Jag redovisade mina majblommor, jag sålde för 900 kr! *Nöjd* Sedan så stod jag utanför skolgården med en fot hela rasten! Jag och Nadja har bestämt oss för att tävla i Kps rastjakt mot Clara och Kersti, så vi har hållt på med en massa saker. Nadja förlorade armbrytningen mot kocken  


Efter det var det Matte, jag är klar med veckans Matte, fast jag har inte rättat än.. Lat, I know   Höhö. Sedan var det Lunch, mums mums  

Och Lunchrast, jag och Nadja fortsatte med Kps rastjakt, och jag kan säga er att man blir svettig av att jaga en mygga som inte finns i fem minuter..   


Arbetspass efter det, jag fick av någon mystisk anledning skriva min blogg på en lapp till två personer, först Lina och sedan Matilda. Och sedan på slöjden fick jag detsutom skriva mitt namn på Moviestarplanet till Ylwa.. Undrar om jag har börjat bli poppis?   


Nåja, nu säger vi Hejdå, tror jag.

Så...


HEJDÅÅ!!!

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards