Johanna Potter

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Johanna Potter - 25 maj 2011 12:30

Hej igen!xD


Nu får ni bilder från Näset!

  Vi bodde i Klövern


(Men tjohej skärp dig datorn jag ska ladda upp några fler bilder)


  Såja! Nadja rotar i kylskåpet


  Grillning med alla familjer:) Längst åt vänster i röd jacka är min mamma, längst åt höger i rosabrun jacka är Ylwa:) Nadja står upp i rött och svart och fotar.


  Nadja på en sten, om ni undrar vem som är längst nere i hörnet är det Ylwa eller Elin..


  Ylwa bodde i ett annat rum först, men vi övertalade henne om att flytta in till mitt och Nadjas  


  Vårat rum! Jag sov i överslafen, Nadja i nederslafen och Ylwa på extrasängen.

(Och ja den stod där när vi kom) Vi hade en garderob och en stol också, men rummet var så yttepyttigt så jag fick inte med de på bilden..


   Vi gick och hälsade på í ett annat rum också:) Från vänster: Alice, Ellen, Kersti(Ja, utan N), Elin och Clara



    Ylwax2  


Det var alla jag laddade upp, hihi. Hajdå!


Av Johanna Potter - 25 maj 2011 11:58

Wihoo, nu är jag hemma igen. Ja, jag ska lägga upp bilder.

Men först ska jag lägga upp ett grattis till pappsi  


  Picnik:)


I alla fall, GRATTIS Pappa!

(Det här är ju en bild på en familjemedlem, så det får bli dagens bild)

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards