Johanna Potter

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Johanna Potter - 7 december 2010 18:20

Får bli lite bilder..  

Två vanliga ljus. Eller?


  

Nix, för om man vänder upp och ner på de och sedan sätter det blåa på det vita ser det ut som en hatt med stövel:D


  

Denna står i vårat vardagsrumsfönster. Suddig bild...


  

Jag har bytt skrivbordsstol! Från min gamla vita som knasar hela tiden till mormor och morfars gamla kontorstol  Ignorera stööökigt rum...


  

Utsikt från köksfönstret. Snö, snö och ännu mera snö...


   

Hehe, jag


   

På kvällen kom JJ över och åt adventsmiddag och gjorde pepparkakshus med oss.


  

JJ bygger pepparkakshus(Varför jag kallar honom JJ? För att han heter Joel och att hans efternamn börjar på J, och eftersom min brorsa också heter Joel kallar vi honom JJ)


  

Dagen därpå satt jag och mamma vid datorn och spanade lite inför en resa vi kanske ska göra i sommar..Hehe, men om vi gör den så berättar jag vad det är för resa då. (Ollis, du kommer bli avundsjuk..  )


Lite bilder på färdiga pepparkakshuset:

  

Fast nu har vi lagt bommull på brickan, satt dit tomtar och skumgranar också.


  

Ena hörnet


  

Baksidan av huset(Det är faktiskt svårt att skriva med en sån där plastpåseglasyrare, prova själva!)


  

Andra hörnet


  

Idag har jag suttit vid datan, varit på Kpw och spelat Sims mest.


Ja, jag har inga fler nu, men ska snart ladda över lite videos på datan, ska se om mamma kan hjälpa mig med att få upp de på Youtube sedan..



Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards