Johanna Potter

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Johanna Potter - 14 december 2010 17:03

Hej!


Idag var det Luciabandy-turnering på min skola. Jag var i lag 7, Katterna  

Vi spelade fyra matcher, först en 9.45, som vi vann med 6-4(Men det skulle typ varit 16-4 om vi inte haft världens bästa målis, Elin). Sedan var det en 10.30 också, som vi vann med 5-3. Efter att vi ätit lunch och tittat på en massa matcher så spelade vi en 13.30 tror jag, som vi förlorade med 2-1.


Vi gick iaf till Semifinal, men den förlorade vi tyvärr. Vann gjorde lag 2, Tomtenajsarna(Som de sa att de hette). De vann även hela turneringen. Fast alla som var med fick ett pris, en liten chokladtomte  

Sedan bjöd våran lagledare på skumtomtar också, mums!


Hejdå!


10 dagar kvar till Julafton..

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards