Johanna Potter

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Potter - 6 december 2010 12:15

Det blev en av de ni valt, fast i en annan färg och med annat mönster...


Jag ska önska mig en.............

..................................................
.............

..................................................
...............

..................................................
.............

..................................................
................

..................................................
................

..................................................
................

..................................................
..............

..................................................
................

..................................................
..

..................................................
...............

..................................................
..................

..................................................
...................

..................................................
.....................

..................................................
....................

..................................................
...................

..................................................
..................

..................................................
..................

..................................................
...................

..................................................
.............



















Sony Ericsson W595 Floral Edition!

      

Hoppas jag får en sådan.. Fast det är jag nästan säker på att jag får, jag har nämligen bestämt med mamma och pappa att jag får denna mobil och några små paket på julafton, av de alltså  

(Fast det gör ingenting för jag brukar alltid få paket av mormor och morfar, kusinerna och så )

 

Idag är jag hemma för att jag varit superförkyld hela helgen, men mår bättre nu! 


18 dagar kvar till julafton.....

Av Johanna Potter - 4 december 2010 11:13

HÄR.

Jag heter johannapotter  

Av Johanna Potter - 2 december 2010 16:23

Nu har julkalendern börjat igen, den är superbra  

De julkalendrar jag tittat på(och kommit ihåg vad de handlade om och så) är:

Allrams Höjdarpaket, 2004(Kommer inte ihåg nåt från när jag tittade på den, men jag har den på Dvd, Haha)

En önskedröm(eller vad den hette), 2005

Lassemajas detektivbyrå, 2006

En riktig jul, 2007

Skägget i Brevlådan, 2008

Superhjältejul, 2009

Gyllene Knorren, 2010

 

Av dem tycker jag att Lassemaja och Superhjältejul var bäst! Vilka är era favoriter?

 

Idag var jag nere i trean och pratade om några böcker; Fotoalbumet, Dagboken och Testamentet(De är ägiga, läs de!!!). Det var roligt, fast jag var lite nervös innan. De har en elev med nedsatt hörsel, så jag var tvungen att ha en konstig metallkrok runt halsen..Kändes obekvämt i början, men man vande sig efter ett tag. Kul var det i alla fall!

 

Hejdå, alla grå(och alla andra med)!

/Johanna

Letar du efter något särskilt?

Detta är jag

Dem här dagarna gjorde jag inlägg

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Undrar du något?

60 besvarade frågor

Harry~Ginny

Harry: "It's been like... like something out of someone else's life, these last few weeks with you. But I can't... we can't... I've got things to do now... Think how much danger you'll be in if we keep this up..."

Ginny: "What if I don't care?"

Harry: "I care. How do you think I'd feel if this was your funeral... and it was my fault?"

Ginny: "I never really gave up on you. Not really. I always hoped... But you've been too busy saving the wizarding world. Well... I can't say I'm surprised. I knew this would happen in the end. I knew you wouldn't be happy unless you were hunting Voldemort. Maybe that's why I like you so much."

 

                  

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Länkar

Min gästbok

Besöksstatistik

Besökare

Online

Besökare sedan 23 mars 2011

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards